Outsourcing IT.
Profesjonalna obsługa IT to szereg usług dedykowanych firmom chcących powierzyć sprawy IT profesjonalistom.
Outsourcing IT - kompleksowa obsługa informatyczna firm.
Kompleksowa obsługa informatyczna firm począwszy od wsparcia użytkownika poprzez bieżące zarządzanie i administrację infrastrukturą informatyczną po zaawansowane projekty i wdrożenia. Profesjonalna obsługa IT to szereg usług dedykowanych firmom chcących powierzyć sprawy IT profesjonalistom.
Outsourcing IT obejmuje m.in:
- Zarządzanie infrastrukturą IT
- Help Desk \ Service Desk
- Aplikacje
- Hosting i usługi w chmurze
- Bezpieczeństwo informacji i przetwarzanie danych
- Outsourcing Specjalistów IT
Outsourcing całkowity
Kompleksowa usługa IT. Całkowite zastąpienia działu IT w firmie klienta na podstawie stałej umowy abonamentowej. Przejęcie odpowiedzialności za wszystkie elementy infrastruktury IT zleceniodawcy. Zarządzanie, utrzymanie i serwis. Możliwość stałego oddelegowania pracownika do siedziby klienta lub praca zdalna. Krótkie czasy reakcji na zgłoszenia awarii potwierdzone zapisami w umowie.
Outsourcing częściowy
Rozwiązane dedykowane dla małych i średnich firm, które dysponują ograniczonym budżetem a jednocześnie ich działalność operacyjna nie jest w niewielkim stopniu uzależniona od funkcjonowania infrastruktury informatycznej.
Przejęcie odpowiedzialności za wyznaczoną część infrastruktury IT klienta na podstawie stałej umowy abonamentowej. Zarządzanie, utrzymanie i serwis. Możliwość stałego oddelegowania pracownika do siedziby klienta lub praca zdalna. Krótkie czasy reakcji na zgłoszenia awarii potwierdzone zapisami w umowie.
Zlecenia serwisowe
Rozwiązane dedykowane dla małych organizacji, które dysponują ograniczonym budżetem a jednocześnie ich działalność operacyjna nie jest w niewielkim stopniu uzależniona od funkcjonowania infrastruktury informatycznej.
Współpraca na zasadzie pojedynczych zgłoszeń awaryjnych. Rozliczania na podstawie wcześniej ustalonej stawki godzinowej lub zadaniowej. Krótkie czasy reakcji na zgłoszenia awarii. Przeprowadzanie jednorazowych audytów legalności oprogramowania. Archiwizacja danych.
Zakres świadczonych usług:
- administrowanie siecią i serwerami
- tworzenie infrastruktury komputerowej
- zapewnienie sprawnego i efektywnego działania infrastruktury
- przeglądy systemów komputerowych i aktualizacja oprogramowania
- usuwanie awarii oraz naprawa sprzętu
- archiwizacja danych, zapobieganie ich utracie, a w razie potrzeby – odzyskiwanie
- doradztwo informatyczne